اشنایی با ایرانسل

از قدیم با شماییم

از زمانی که در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شدیم تا به امروز سال‌های پرتلاشی را گذرانده‌ایم. همواره سعی کرده‌ایم خدمات و محصولاتی نوآور و مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا ارائه کنیم. در سایه تلاش شبانه‌روزی، شش سال متوالی به عنوان پر افتخار «برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور» دست یافتیم. برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت همراه 4G را با بیشترین سرعت باند پهن در کشور ارائه دادیم؛ اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را راه‌اندازی کردیم؛ گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری را فراهم آوردیم؛ و موفق به آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) شده‌ایم. کسب عنوان «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» گواه تلاش‌های ماست.

دستاوردها

همواره تلاش کرده‌ایم بهترین باشیم

ما به هدف خود که نوآوری، تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه بوده دست یافته و در این راه بسیار تقدیر شده‌ایم. نشان «استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا»، نشان ویژه «رضایتمندی مشتری در حوزه ارتباطات»، لوح تقدیر به عنوان «اپراتور برگزیده در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات»، لوح تقدیر دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان و تندیس و لوح تقدیر به عنوان «تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» به انتخاب مجمع جهانی نشان منتخب، تنها بخشی از تقدیرها و افتخاراتی هستند که در راه خدمت به شما کسب کرده‌ایم.

اهداف

موفقیت‌هایی که در این مسیر به دست آورده‌ایم

ما رویای آن را داریم تا در ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به شما پیشرو باشیم. در همین راستا منابع خود را به روشنایی بخشیدن هر چه بیشتر به افق زندگی مشتریانمان اختصاص داده‌ایم. در این راه اهدافی پیش رو داریم که ما را به ادامه راه امیدوار می‌کند. ارزش آفرینی و خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان، بهبود مشتری مداری بخش‌های خدمات‌رسان به مشتریان و فعالیت بر اساس اصول نوآوری در همه امور بخشی از دغدغه‌های ماست تا بتوانیم همیشه بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

اشنایی با ایرانسل در بینتی